مدیرامور قرآن، عترت و نماز ارتش: گسترش تعامل با سازمان های قرآنی کشور را دستور کار داریم

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

سرهنگ دوم میدانی گفت: یکی از برنامه های مهم و جامع سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ، گسترش ارتباطات و ایجاد تعامل با سازمانها و مؤسسات قرآنی کشور است.
به گزارش روابط عمومی ارتش، سرهنگ دوم مهدی میدانی ، مدیر امور قرآن، عترت و نماز ارتش گفت: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران  با هدف استفاده و بهره مندی از تجربیات و ظرفیت های سازمانها و مؤسسات قرآنی کشور به دنبال گسترش تعامل با این نهاد‌ها است.
وی افزود: عقد تفاهمنامه همکاری سازمان دارالقرآن الکریم کشور با اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی به منظور گسترش فعالیت‌های قرآنی در بین کارکنان و خانواده های این نیرو نیز مؤید این موضوع است. 
 مدیر امور قرآن ، عترت و نماز ارتش  ادامه داد: از دیگر اقدامات صورت گرفته می توان به اعزام قاریان و حافظان برتر ارتش به مسابقات قرآنی خارج از ارتش، دعوت از اساتید، داوران و مربیان قرآن برتر کشوری در امر برگزاری مسابقات ارتش  و محافل انس با قرآن کریم ، حضور در جلسات تخصصی و تصمیم ساز سازمان‌های قرآنی کشوری، حضور فعال در کمیته قرآنی دهه فجر سازمان دارالقرآن الکریم و حضور جامعه قرآنی ارتش در مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره) اشاره کرد.
وی بیان کرد: ثمره این تعامل و همکاری ها، علاوه بر بهره مندی فعالان قرآنی ارتش  از ظرفیت ها و برنامه های سازمان های قرآنی کشور، انتخاب و تقدیر از ارتش بعنوان یکی از نهاد های برتر کشوری در امر توسعه و ترویج فعالیتهای قرآنی در سال 1394 از سوی شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور و همچنین یکی از پنج نهاد برتر قرآنی کشور در امر برگزاری مسابقات قرآنی از سوی شورای عالی مسابقات و سازمان اوقاف و امورخیریه در سال 1395 بوده است.
سرهنگ دوم میدانی، عقد تفاهمنامه همکاری با سازمان دارالقرآن الکریم کشور، ایجاد تسهیلات لازم از سوی سازمان دارالقرآن الکریم برای راه اندازی خانه های قرآنی، اخذ مجوز مؤسسات قرآنی، تقویت تعامل یگانهای ارتش در استانهای مختلف با ادارات کل تبلیغات اسلامی در زمینه های محتوایی، پژوهشی و آموزش عمومی و حفظ قرآن کریم را از دیگر اقدامات مدیریت امورقرآن، عترت و نماز ارتش عنوان کرد.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتش ، قرآن ، دریای مواج

تاريخ : جمعه 11 اسفند 1396 | 22:37 | نویسنده : حامد |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • شیک فا